Saturday, 10 September 2016

new chapter




new chapter !

hidup ni ibarat roda, tak selamanya kau kat atas,
kadang kau kat bawah,
tak selamanya kau gembira,
kadang kau berduka.

hidup kita tak sama.
ada orang bahagia sentiasa,
ada orang susah menderita,
ada orang tak peduli bahagia atau sengsara.

kita tak sama.
kadang aku suka kau tak suka,
kadang aku sedih kau gembira,
kadang aku tertawa kau menangis.

hati kau lain, hati aku lain.
kadang kau tak kisah tapi aku kisah.
kadang kau lupa tapi aku ingat.
kadang kau...

bosan.
hidup dalam kepura-puraan.
boleh kan aku buat tak kisah,
tak kisah dengan hidup kau,
tak kisah dengan apa yang kau nak buat,
tak kisah sama ada kau gembira atau tidak,
tak kisah kau dengan siapa sekali pun.

sebab..
sebab bila aku dah tak kisah,
siapa pun kau aku tak kisah,
kau dengan hidup kau,
aku dengan hidup aku.

semua sebab aku dah tak kisah.






No comments:

Post a Comment